چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ |۲۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 28, 2024
تصاویر/ مراسم تجلیل از دانش آموزان و معلمان برگزیده مسابقات قرآن ، نماز و عترت آموزش و پرورش استان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مراقبت از نشاط روحی، ضامن تامینن آینده روشن نوجوانان کشورمان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین احمد مطهری اصل نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و معلمان برگزیده مسابقات قرآن، نماز و عترت آموزش‌وپرورش استان با تأکید بر داشتن سبک زندگی سالم اظهار کرد: آگاهی داشتن والدین و اولیای مدارس به هیجانات دوران نوجوانی و علایق آنها بسیار حائز اهمیت است و باید با تأمین و مراقبت از نشاط روحی فرزندانمان جهت برای آینده آنها گام برداریم.

امام‌جمعه تبریز با ابراز ناخرسندی از ایجاد ممنوعیت و محدودیت‌های بی‌دلیل در زندگی روزمره نوجوانان افزود: ایجاد زمینه برای رشد معنوی بچه‌ها در سنین نوجوانی بسیار ارزشمند است؛ اما نباید این کار باعث ایجاد محدودیت در علایق و سلایق آنها باشد.

وی تعلیم‌وتربیت دانش‌آموزان بر اساس آموزه‌های قرآن را عملی حسنه توصیف کرد و ادامه داد: تشویق نوجوانان به حفظ و قرائت قرآن و دیگر آموزه‌های دینی نباید باعث غفلت از خصوصیات سنی فرزندان عزیزمان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی تأکید کرد: نادیده‌گرفتن نوجوانان و عدم توجه به بازی و تفریح آنها باعث پیشرفتشان در مسیر تعالیم اسلامی و قرآنی نمی‌شود.

مطهری اصل گفت: باید رشد معنوی فرزندانمان را همراه باتوجه‌به شرایط روحی و فکر آنها پیش ببریم.

امام‌جمعه تبریز در ادامه با اشاره به نقشه‌های شیطان برای ایجاد انحراف در نیات و اعمال انسان خاطرنشان کرد: کار خیر و حسنه زمانی اثرگذار و ارزشمند است که خالصانه و برای‌خدا انجام پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha